25 czerwca 2016

Housefull 3/Dil Bole Hadippa!

Kolejne prace już na blogu! Tym razem sygnaturki z Housefull 3 i dwa gify z Dil Bole Hadippa! z Rani w roli głównej. 

Housefull 3 oglądałam już jakiś czas temu i zostałam zaskoczona. Pozytywnie. Po zwiastunie i innych promach spodziewałam się kiepskiego filmu, ale nie wyszło tak źle. Może nie tak dobrze jak poprzednie części, aczkolwiek oglądało mi się bardzo przyjemnie. A do tego Abhishek.. z wiekiem coraz przystojniejszy.

Rani w Dil Bole Haddipa! - bardzo podoba mi się styl bohaterki granej przez Rani. Prezentowała się bosko! Chętnie zobaczę Rani ponownie na ekranie. Podobno ma mieć cameo w Befikre - produkcji swojego męża. Czekacie na jej powrót (chociaż kilkominutowy)?








3 komentarze:

  1. Housefull 3 nie oglądałam, bo już pierwsza część mnie specjalnie nie zachwyciła, za to bardzo podobało mi się Dil Bole Hadippa. Nie słyszałam o tym cameo Rani, ale jeśli tak faktycznie będzie, to będę zachwycona - tęskniłam za nią na szklanym ekranie. ;)
    Ładne prace - pierwsza sygnaturka to mój absolutny faworyt! :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prace! <3
    Housefull 3 już obejrzałam parę tygodni temu. I przyznam, że zaskoczył mnie i pozytywnie jak i negatywnie. Jak dla mnie ta część nie dorównała poprzednim, kilka scen było naprawdę kiepskich. Ale bywało też baaardzo przyjemnie podczas oglądania filmu. Plus dla Lisy, Abhiego i Jacqueline - oni najbardziej mi się spodobali ;)
    Czekam na powrót Rani, chociażby w tym cameo. Ma podobno wystąpić ze swoją córeczką. Tak więc będzie mały debiucik :D Fajnie było sobie przypomnieć mój jeden z ukochanych filmów, jakim jest Dil Bole Hadippa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również Housefull 3 zaskoczył pozytywnie. Byłam pesymistycznie nastawiona po drugiej części, która kompletnie mi się nie podobała, ale trzecia część była naprawdę bardzo dobra według mnie :) Z wielką chęcią zobaczę Rani, nawet jeśli na kilka minut :)

    OdpowiedzUsuń