4 czerwca 2016

Avatary/Dishoom/Aashiqui 2

Dzisiejszy post miał pojawić się już kilka dni temu, ale praca uniemożliwiła mi dokończenie pewnej jego części, dlatego też pojawił się dopiero teraz. A w nim: kilka avatarków, gify z trailera filmu Dishoom, (na który bardzo bardzo czekam!) i gify z Aashiqui 2. Zapraszam do oglądania!

Pozostawiam Wam także wspomniany wyżej trailer filmu Dishoom, który mnie zauroczył! Zapowiada się ciekawa produkcja. Premiera 29 lipca.


































5 komentarzy:

  1. Świetne prace! <3
    Trailer również mi się spodobał, szczególnie Varun i Jacqueline ^-^ Zapowiada się extra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Film wydaje się być interesujący. Świetne postacie, takie zupełnie odmienne - taki klimat to ja lubię :) Cieszę się, że postawili na kilka wątków komediowych, a nie jak w Rocky Handsome. Aditya i Shraddha tworzą fajny duet. Może nie mój ulubiony, ale fajnie razem grają na ekranie. Zamierzam zobaczyć ich ponownie w OK Jaanu :) Prace jak zawsze są wyśmienite :) Po prostu cudniste!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne avki *-*
    Ja także nie mogę doczekać się Dishoom, a gify są wprost świetne :D
    Aashiqui 2 to jeden z moich ulubionych filmów, więc nie pozostaje mi nic innego jak rozkoszować się tymi cudownymi gifami <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne avki i gify :) Też wyczekuje na Dishoom, jestem bardzo ciekawa Varuna i Jacqueline :D a zapowiada się naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni avek z Priyanką przepiękne zdjęcie! ;) I Aditya i Shraddha, zarówno z Aashiqui 2, jak i z tych promocyjnych zdjęć z ich nowego wspólnego filmu - uwielbiam ich razem! ;)
    A co do Dishoom, to widziałam niedawno trailer i całkiem mnie zainteresował, chętnie obejrzę ten film ;)

    OdpowiedzUsuń