27 kwietnia 2016

Kapoor & Sons/Rocky Handsome/Sanam Teri Kasam

Trzy produkcje, które miały premierę w tym roku. Miałam przyjemność zobaczyć każdą z nich i mogę śmiało je polecić. Każda z nich opowiada ciekawą historię, do tego dochodzi interesująca obsada i całkiem niezły soundtrack. Najbardziej z tych trzech produkcji, spodobało mi się Kapoor & Sons, przepiękny film! Aczkolwiek pozytywnie zaskoczyło mnie również Sanam Teri Kasam, nie spodziewałam się aż tak dobrego filmu. Rocky Handsome także przypadło mi do gustu, choć myślę, że nie każdemu się spodoba.
A Wy jesteście już po seansie z tymi produkcjami czy jeszcze przed? Jeśli po, to jak Wasze wrażenia?





4 komentarze:

  1. Również obejrzałam te trzy filmy :) Warto było je obejrzeć :D Aczkolwiek Kapoor&Sons najlepszy z tej trójki.
    Piękne prace <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, co do wszystkich trzech jestem przed seansem. Największe oczekiwania mam w stosunku do "Sanam Teri Kasam", ale jestem też ciekawa "Rocky Handsome". "Kapoor & Sons" raczej schodzi na drugi plan, ale też na pewno obejrzę. Aczkolwiek to wszystko, gdy tylko znajdę chwilkę, o którą ostatnio u mnie ciężko ;)
    Prace prześliczne! Najbardziej podoba mi się ta z "Sanam Teri Kasam" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Kapoor&Sons i Rocky Handsome, z tych dwóch najbardziej podobał mi się oczywiście pierwszy. Rocky Handsome rozczarował mnie tylko tym, że tak mało było w nim Shruti. Co do Sanam Teri Kasam, to mam w najbliższych plan go obejrzeć. :) Bardzo ładne prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapoor & Sons też mi się podobało, postaram się o recenzję, tak samo jak i Sanam Teri Kasam, który wzruszył mnie i spodobał się, a jednocześnie aż krzyczał schematami. Rocky Handsome nie oglądałam i jakoś mnie nie ciągnie.
    Piękne prace ;)

    OdpowiedzUsuń