16 kwietnia 2016

Bombay Velvet/Dilwale/Prem Ratan Dhan Payo

Dziś nowe pary filmowe, które mogliśmy podziwiać w 2015 roku. Która z nich należny do Waszych ulubionych? U mnie wybór pada na Anushkę i Ranbira, naprawdę fajny z nich duet. Kriti z Varunem również tworzą ładną parę, ale Varuna wolę z inną aktorką (no ba! mój ulubiony duet, Shraddha-Varun, w sumie też z 2015 roku). Sonam i Salman niekoniecznie mnie do siebie przekonują (jako duet).
Pozostawiam Wam również piosenkę, która towarzyszyła mi podczas robienia sygnatur..Uwielbiam ją, a gdy słucham jej równocześnie oglądając klip, nie mogę powstrzymać wzruszenia. Cudo!
I oczywiście coś z nowości (jak to ja) - trailer filmu Udta Punjab, w którym wystąpią Shahid Kapoor, Kareena Kapoor Khan, Alia Bhatt i Diljit Dosanjh. Zapowiada się całkiem dobrze. Co sądzicie?








1 komentarz:

  1. Varun&Kriti i Ranbir&Anushka - te duety z tych trzech podobały mi się najbardziej w 2015 roku ;)
    Piękne prace :3

    OdpowiedzUsuń