14 marca 2016

Baaghi/Avatary

W końcu pojawił się trailer Baaghi! Widzieliście? Jakie macie wrażenia? Ja jestem na TAK! Zapowiada się naprawdę dobry film. Shraddha zagra postać z charakterkiem, to mi się podoba. Do akrobacji Tigera trzeba się chyba przyzwyczaić. Pozostaje czekać na soundtrack. Mam nadzieję, że będzie dobry, miło też będzie ponownie usłyszeć śpiewającą Shraddhę ;)
Pozostawiam trailer i najnowszy plakat z filmu, tym którzy nie widzieli ;) 

PS. Widzicie podobieństwo tego plakatu, do jednego z Aashiqui 2

















4 komentarze:

  1. Fajne gify ;) Trailer extra! A w plakacie widzę spore podobieństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem trailera. Zobaczymy co będzie dalej, ale jak na razie zapowiada się bardzo ciekawie :)
    No i widać, że Tiger będzie szpanował gołą klatą, ale co tam ;) A jego akrobacje bardzo mi się podobały w Heropanti, chociaż tam nie było ich aż tak wiele ;p
    Dobrze, że Shraddha zagra postać z charakterkiem. Ona jest strasznie drobna i sprawia wrażenie delikatnej, także fajnie wypada w "twardszych" rolach.
    Co do plakatu, rzeczywiście widać podobieństwo - w sumie dobrze mi się kojarzy, bo Aashiqui 2 zdecydowanie zaliczam do moich ulubionych filmów.
    PS: Śliczne gify i avatary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plakat jest bardzo podobny do tego z Aashiqui 2. Film zapowiada się naprawdę świetnie :) Nie mogę się doczekać. A gify piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Tigera. ^^ Pewnie dla niego obejrzę. Shraddha wygląda bosko, gdy wynurza się z wody. Nie dość, że plakat kojarzy się z A2, to każda kolejna rola Shraddhy to jakby jakaś kontynuacja jej bohaterki stamtąd.

    OdpowiedzUsuń