3 marca 2016

Shraddha Kapoor

Dziś swoje urodziny obchodzi moja ulubiona aktorka młodego pokolenia: Shraddha Kapoor. Życzę jej wszystkiego najlepszego, samych sukcesów oraz dużo zdrowia i miłości! Z niecierpliwością czekam na jej kolejne produkcje, które, mam nadzieję, okażą się hitami.

Skoro mowa o jej nadchodzących filmach, wczoraj pisałam, że producenci udostępnili teaser poster Tigera do filmu Baaghi, z okazji jego urodzin. Nie zawiedli mnie i z okazji urodzin Shraddhy dodali kolejny teaser poster, tym razem z aktorką (dla tych co nie widzieli, wstawiłam na dole). Podoba Wam się? Mi bardzo! Czekam na oficjalny plakat i teaser filmu, który prawdopodobnie również pojawi się 9-tego marca.







3 komentarze:

  1. Piękne grafiki :)Coraz bardziej jestem ciekawa filmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace :>
    A Look Shraddhy bardziej mi się podoba niż Tigera :D Czekam na plakat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo ją lubię i nie mogę doczekać się jakichś nowych produkcji z nią. Tylko tego Tigera jakoś znieść nie mogę ;/
    Btw, świetny szablon - prosty, z klasą :D
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń