14 stycznia 2016

"Hum Mar Jayenge"

Aashiqui 2 to film obok, którego nie sposób przejść obojętnie. Jeśli o mnie chodzi, to jest on jednym z wielu moich ulubionych. Podbił moje serce od pierwszego wejrzenia. Nie tylko swoją fabułą, obsadą, ale także muzyką. Posiada jeden z piękniejszych soundtracków. Uwielbiam piosenki: Tum Hi Ho, Chahun Main Ya Naa i Meri Aashiqui. Ale dziś mam dla Was gify z innej piosenki z tego filmu - Hum Mar Jayenge.

Jesteście już po seansie z tym filmem? Co o nim myślicie? Mam nadzieję, że miło wspominacie tę produkcję.

Pozdrawiam!













4 komentarze:

  1. Nie oglądałam tego filmu, ale zachęciłaś mnie do niego ;) Świetne gify :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam, chociaż tytuł gdzieś mi się już przewinął. Mam pewien problem - za mało czasu, za dużo filmów do obejrzenia. :)
    Jednak po Twojej notce na pewno szybo go obejrzę.
    Świetne gify <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten film ! <3 To jeden z moich ulubionych filmów, uwielbiam do niego wracać i zawsze wylewam na nim morze łez. Kocham wszystkie piosenki i oczywiście piękne gify :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, co wy widzicie w tym filmie i muzyce z niego. Dla mnie to na pewno najgorszy muzyczny melodramat w Bolly EVER.

    OdpowiedzUsuń