3 stycznia 2016

Ileana D'Cruz

Pierwszy post w nowym roku. Czyli czas na krótkie podsumowanie tego, co działo się na blogu w 2015 roku.
Na wstępie od razu mogę powiedzieć, że był to owocny czas: pojawiło się 89 postów, najwięcej jeśli chodzi o posty od kiedy mam tego bloga; dodatkowo pojawiło się kilka nowych osób, które odwiedzają, a czasem także komentują posty - jest mi bardzo z tego powodu miło, cieszę się, że korzystacie z prac i DZIĘKUJĘ za to, że jesteście. To ogromna motywacja! Mam nadzieję, że dalej będziecie tutaj zaglądać ;) Jeśli chodzi o podsumowanie, to tyle (naprawdę krótkie!).

Niedawno pojawiła się u mnie myśl czy dobrze, że dodaję tutaj gify, czy nie powinnam założyć osobnego bloga. Doszłam jednak do wniosku, że ponieważ jest to blog o grafice, to raczej nie ma przeciwwskazań (w końcu gify, to rodzaj grafiki). Po, co więc komplikować sobie życie przenoszeniem postów z gifami, gdzie indziej, prawda?

Ale dość mojego marudzenia! Dziś także mam dla Was sygnaturki, tym razem z Ileaną, którą miałam możliwość oglądać już na ekranie. Może nie jestem jej wielką fanką, ale uważam, że jest całkiem dobrą aktorką. A Wy, co o niej myślicie?

Do zobaczenia niebawem!




2 komentarze:

  1. Ileanę widziałam w niewielu filmach (chyba tylko w dwóch czy trzech), nie mniej jednak wywarła na mnie dobre wrażenie. Wydaje się dobrą aktorką. Chciałabym obejrzeć z nią coś bardziej ambitnego, bo na razie widziałam tylko jak zostawia miejsce do popisu hero.
    Poza tym jest piękną kobietą, co wdać na Twoich (swoją drogą świetnych) sygnaturkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także lubie Ileanę ;) Co do gifów to też myślę, że nie należy komplikować sprawy :D Gify to jest jakiś rodzaj grafiki :) A gify ( tak samo jak inne prace ) robisz świetne :)
    Ps: Świetne sygnaturki ^.^ Nadal będę odwiedzać twój blog :)

    OdpowiedzUsuń