19 grudnia 2015

Dhoom 3/Gabbar Is Back/Khoobsurat/Katti Batti/Ta Ra Rum Pum

Tym razem zamiast gifów, zwykłe sygnaturki :)

Wczoraj miały premierę dwa filmy: wyczekiwane przeze mnie Dilwale oraz Bajirao Mastani
Jeśli chodzi o Dilwale, to muszę powiedzieć, że jestem zachwycona! Na taki film czekałam, bardzo mi się podobał. Miło było zobaczyć Kajol i Shahrukha ponownie jako duet, ale i Kriti z Varunem jako coś nowego (bo wcześniej razem nie grali). Bardzo udana produkcja. Zaliczam do ulubionych!
Co do Bajirao Mastani, to jest to bardzo fajny, a zarazem piękny film. Ranveer, Deepika i Priyanka zagrali świetnie. Oglądało mi się przyjemnie mimo, że momentami mi się dłużyło.
Także polecam obie produkcje!

Miłego weekendu!







2 komentarze:

  1. Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace.
    Co do Dilwale i Bajirao Mastani to poczekam aż będzie dostępne w internecie z napisami pl. Jestem trochę leniwa jeśli chodzi o oglądanie filmów w oryginale :)

    OdpowiedzUsuń