4 grudnia 2015

"Nagada Sang Dhol" - czyli trochę tego, trochę tego

Na dzisiejszy post miałam przewidziane inne prace, ale ze względu na pewną prośbę, postanowiłam zmienić nieco kolejność. W końcu nikomu to nie zaszkodzi. :)

Także dziś, trochę gifów i zwykłych sygnaturek, na prośbę koleżanki z odwiedzanego przeze mnie forum i jej przyjaciółki, z piosenki Nagada Sang Dhol z filmu Goliyon Ki Raasleela Ram-Leela.

Mam nadzieję, że się podobają!






W celu powiększenia gifa, należy kliknąć na obrazek.

        








2 komentarze:

  1. Dziękuje Ci bardzo! Takie piękne! Mnie się podobają ogrooomnie, pewnie napracowałaś się bardzo, bo sporo tego :D Moja przyjaciółka będzie jeszcze bardziej zachwycona, jak już to zobaczy to zdam relacje :)) Mam nadzieje,że niezbyt popsułam Ci plany, oraz liczę,że niedługo będę mogła zobaczyć jakieś dzieła z SRKajol z Dilwale ( taka moja osobista fascynacja :D ). Pozdrawiam i do usłyszenia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sygnaturki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń