20 sierpnia 2015

Hero/Tevar

Tak jak w tytule: Hero i Tevar

Podczas, gdy pierwsza produkcja czeka na swoją premierę (11 września), to drugą miałam już okazję oglądać i serdecznie polecam.
Soundtrack, video promocyjne i promo dialogów zachęca do obejrzenia pierwszej produkcji. Czekam na premierę, chętnie obejrzę, ze względu też na to, żeby zobaczyć jak poradziły sobie dzieci sławnych ojców: Sooraj Pancholi (syn Adityi Pancholi) i Athiya Shetty (córka Sunila Shetty).





A swoją drogą, Hero soundtrack ma całkiem niezły. Kolejna piosenka z tego filmu wpadła mi w ucho (chyba już trzecia).


2 komentarze:

  1. Również podoba mi się ta piosenka ;) Sygnaturki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sonakshi boskaaa <3 świetna sygnaturka, zresztą obie fajne. Trailer "Hero" wygląda zachęcająco, muzyki jeszcze nie słuchałam, ale oglądałam film z 1983 roku i ciekawa jestem współczesnej wersji tej historii.

    OdpowiedzUsuń