7 sierpnia 2015

Trzecie urodziny!

Dokładnie 7 sierpnia 2012 roku pojawił się tu pierwszy post. Od tego momentu mija właśnie 3 lata. Trzeba przyznać, że bardzo szybko ten czas leci, aż można powiedzieć - za szybko. Ale oczywiście nie kończę swojej przygody na Bloggerze po tych trzech latach. Dalej będę dodawała tu swoje prace w miarę możliwości.
Nie zapomniałam również, że moja przygoda z grafiką trwa prawie 5-6 lat i przez ten czas człowiek bardzo wiele się nauczył. Zaczynać od zwykłych avatarów, a przejść do robienia w miarę przyzwoitych sygnatur i gifów to dla mnie spore osiągnięcie. Nie mówię, że to już profesjonalizm, ale dla mnie jest wystarczająco :)

Z tej okazji  zrobiłam trochę więcej sygnaturek, które oczywiście są do Waszej dyspozycji. A na koniec pozwoliłam sobie dodać piosenkę z okazji tej miłej rocznicy.

Pozdrawiam!













1 komentarz:

  1. Gratuluję! :D Masz rację ten czas bardzo szybko leci. Powodzenia w dalszej pracy :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń