24 lipca 2017

Avatary

Nadszedł czas na kolejną porcję ikonek! Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie.
Przy okazji, zaczęłam tłumaczyć dla Was coś nowego. 😊
Odpowiadając na niektóre zapytania, Half Girlfriend będzie tłumaczone, jak tylko pojawią się napisy.


Anushka:


Shahrukh i Anushka:

Shahrukh i Rani:

Rani:

Aamir i Rani:

Deepika:

 Ajay i Ileana:

 Taapsee:

Arjun, Athiya, Ileana:

 Kriti:

Madhuri:

 Jacqueline:

Sidharth i Jacqueline:

 Vaani:

Ranbir:

Ranbir i Katrina:

Ankur i Shraddha:

Tiger i Shraddha:

Yami:

10 komentarzy:

  1. Twoje napisy przekonają mnie do sięgnięcia po ten film! :D 💕
    Avatarki są doskonałe! Te z Anushką, Deepiką i Yami uwielbiam najbardziej 😍❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że będzie warto. Póki, co wygląda nieźle. :)
      Cieszę się, że masz wśród ikonek swoje ulubione :)

      Usuń
  2. Ale się cieszę! Nawet nie wiesz jak głośno krzyknęłam :D Nie mogę się doczekać! Piękne ikonki! <3 Zakochałam się w tych z Anu, Vaani oraz SRK i Rani <3 W najbliższym czasie skorzystam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogrom cudownych avatarków! <3 Bardzo podobają mi się te ze starszych filmów: KKHH, Madhuri, Aamir z Rani i sama Rani. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio lubię wracać do starszych filmów, więc nie mogło zabraknąć z nich ikonek. Zdecydowanie musi być takich więcej :)

      Usuń
  4. Jakie cudeńka tu widzę! Najbardziej podobają mi się te z Anu, Taapsee i duetu Anushka&SRK <3
    Czekam na napisy do Raabta! *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze pójdzie, napisy pojawią się w weekend :)

      Usuń
  5. Oooo te z Deepiką, Jackie i Sidem to zdecydowanie moje ulubione! ;) Ale podobają mi się wszystkie. ;)

    OdpowiedzUsuń