23 grudnia 2016

"Enna Sona"

Na wstępie chciałabym życzyć Wam spokojnych, zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, ciepłej rodzinnej atmosfery, dużo szczęścia oraz prezentów. Mam nadzieję, że spędzicie tegoroczne Święta bardzo miło. 😊

Oczywiście i w dzisiejszym poście pojawiają się prace. Gify z piosenki Enna Sona, miłosnej ballady, którą do muzyki Pana A.R. Rahmana śpiewa Arijit Singh. Osobiście jestem zakochana w tej piosence. 💜 (i chyba nie tylko ja skoro, video przekroczyło 1 milion wyświetleń w niecałe 8 godzin!).


Wesołych Świąt!!





















14 komentarzy:

  1. Wesołych, rodzinnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia życzę :)
    Piosenka bardzo ładna. Głos Arijita jak zawsze fantastyczny <3 Klip jest niesamowity!
    Cudowne gify ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wokal Arijita idealnie pasuje do takich klimatycznych piosenek <3

      Usuń
  2. Dziękuje i Tobie również życzę wesołych, zdrowych, pełnych szczęścia i ciepła rodzinnego świąt ;*
    Piosenka jest fenomenalna! Zakochałam się w niej. Głos Arijita wymiata! A do tego przepiękny klip! <3
    Gify są boskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę Ci ciepłych i rodzinnych świąt ;*
    Piosenka piękna! Nie mogę się jej nasłuchać :P Gify cudowne! Kurcze, Shraddha i Aditya wyglądają razem nieziemsko *.* Warto będzie zobaczyć ten film, chociażby, żeby na nich razem popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie leci prawie cały czas.
      Shraddha i Aditya to jeden z najlepszych duetów jakie moje oczy widziały :)

      Usuń
  4. Wesołych Świąt :)
    Grafiki cudowne, jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka jest cudowna! Choć za pierwszym razem moją uwagę bardziej przyciągnął uroczy klip. Czekam na pozostałe piosenki, zapowiada sie jeden z lepszych soundtracków. :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścieżka dźwiękowa zapowiada się naprawdę znakomicie!

      Usuń
  6. Mi piosenka, jak piosenka, ale klip mnie tak zauroczył, że obejrzałam go kilka razy wpatrując się w piękną Shraddhę i przystojnego Adityę. Jak ja ich razem lubię! Już nie mogę doczekać się filmu. ;) I na te gify nie mogę się napatrzeć, takie piękne! ;)
    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka jest fantastyczna, a klip magiczny! Shraddha i Aditya potrafią przykuć uwagę :)

      Usuń
  7. Dzięki! Wesołych, rodzinnych, cudownych i miłych Świąt! Piosenka jest prześliczna, a klip bardzo ładny! Ja też zakochałam się w tej piosence! Super gify! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utwór jest naprawdę piękny, więc nie dziwię się, że szybko wpada w ucho :)

      Usuń