3 lutego 2016

Shraddha & Varun/Ek Villain

Shraddha i Varun to mój ulubiony duet młodego pokolenia. Są nie tylko świetną parą ekranową, ale także dobrymi, bliskimi przyjaciółmi w życiu prywatnym, co dobrze widać m.in. we wspólnych wywiadach. Dziś mam Wam do zaprezentowania mieszankę gifów z nimi: z filmu ABCD 2 (+ making), z wywiadu podczas promocji oraz z video, na którym pozują do wspólnej sesji dla Filmfare. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.

Dodatkowo jeden gif z Ek Villain - podoba mi się aparat bohaterki granej przez Shraddhę, dlatego musiałam zrobić gif ;)

Pozdrawiam!











4 komentarze:

  1. Piękne gify <3
    Przyznam, że nie oglądałam jeszcze nic z duetem Shraddha&Varun. Oddzielnie natomiast bardzo lubię Varuna, a co do Shraddhy to jakoś nie mogę się do niej przekonać. W najbliższym czasie mam zamiar (w końcu!) sięgnąć po obydwie części ABCD i może wtedy wyrobię sobie o niej ostateczne zdanie i poznam lepiej duet Shraddha&Varun, chociaż muszę przyznać, że fajnie razem wyglądają na zdjęciach i Twoich gifach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Shraddhę, od kiedy obejrzałam z nią Luv Ka The End (pierwszy film jaki z nią widziałam) od razu ją polubiłam. Myślę, że warto dać jej szansę. Jest zdolną aktorką. Polecam Ci z jej udziałem Aashiqui 2, Ek Villain (jeśli jeszcze nie miałaś okazji zobaczyć) i ABCD 2. Mam nadzieję, że w końcu przekona Cię do siebie. :)

      Usuń
    2. Nie widziałam Luv Ka The End i ABCD 2. Aashiqui 2 obejrzałam właśnie niedawno i tam nawet mi się spodobała, ale w Ek Villain nie za bardzo mnie do siebie przekonała. Być może jak zobaczę ją z Varunem to mi się spodoba :)

      Usuń
  2. Ja najpierw nie byłam fanką Shraddhy, ale obejrzałam ją kilka razy w ABCD 2 i baaardzo mnie do siebie przekonała :D I jeszcze jej duet z Varunem *-*
    Świetne gify ;)

    OdpowiedzUsuń