2 lutego 2014

Om Shanti Om

I koniec tego dobrego. Ferie się skończyły, ale od szkoły mam wolne jeszcze 3 tygodnie. Praktyki ! Na 7 ! Hahaha, ciekawa jestem jak wyjdzie mi to wstawanie po 4 :D 

Swoją drogą: cele, które miałam osiągnąć w ciągu tych dwóch tygodni, nie wiem czy można zaliczyć do udanych - prezentuje to się tak:
1. odpocząć -  nie wiem czy czuję się na tyle wypoczęta, ale to zawsze tak jest ! 
2. nadrobić stracony czas i poczytać trochę książek, na które dawno nie miałam czasu :( - no cóż, trochę ich poczytałam, nie przeczę, ale mam jeszcze 3 tygodnie bez nauki, więc biblioteki miejskie przybywam ponownie !
3. przepisać nieszczęsną rachunkowość! - niestety to już w ogóle nie udane. Nawet nie otworzyłam zeszytu :D


Pewnie was zanudziłam, ale jakoś tak wyszło, że chciałam coś napisać, podsumować te dwa tygodnie ;)

Coś na koniec moich leniwych ferii (cóż, przynajmniej niektórzy mówią, że się leniłam, chociaż ja twierdze, że czytanie nie należy do nudnych zajęć, a rozwijanie swojej "artystycznej strony" \tu mam na myśli prace na bloga\ tez nie jest nudne ;) )

Pozdrawiam i przepraszam, że tylko jedna praca, ale zdjęcia dopiero znalazłam i bardzo mi się spodobały, także spontaniczna notka  !!!



1 komentarz:

  1. To twoje dwa tygodnie ferii już minęły!? Rety, jak ten czas leci. Jednak baterie trochę naładowałaś, więc zawsze coś. A dzisiejsza praca bardzo ładna, z piosenki, za którą przepadam :D

    OdpowiedzUsuń