1 stycznia 2014

Shootout at Wadala/Krrish 3

Witam was wszystkich bardzo serdecznie ! Znowu długo mnie nie było, no ale wiele się działo. Na początku chciałabym życzyć wam Szczęśliwego Nowego Roku !! Mam nadzieję, że będzie bardzo udany !
Święta, święta i po świętach. Myślę, że spędziliście je miło w rodzinnym gronie ;)

Jeszcze przed świętami udało mi się obejrzeć dwie kolejne indyjskie produkcje, które może oglądaliście a może nie. Mnie osobiście bardziej podobał się Krrish 3, ale Shootout at Wadala też nie był zły.

Czemu tak późno wszystko ? No cóż wiadomo, trzeba było pomóc w przygotowaniach do świąt, semestr zakończyć z dobrymi ocenami, no i przygotować się do sylwestrowej zabawy, którą poprzedzała 18-stka przyjaciółki. Dużo tego i powiem szczerze, że chyba teraz dopiero sobie odpocznę. Może jeszcze dodam coś w ciągu najbliższych dni? Kto wie?

Ci co chodzą do szkoły. Lenicie się do 7 stycznia czy już jutro musicie iść do szkoły? Bo ja tam się lenie !
Pozdrawiam gorąco !







4 komentarze:

  1. pięknie :)

    Wszystkiego najlepszego i dużo miłości w Nowym Roku 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Krrish 3" widziałam i bardzo mi się podobał. SAW też na pewno niedługo zobaczę. Sygnaturki śliczne, szczególnie ta ostatnia. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga i trzecia najlepsze!

    Również wszystkiego dobrego w nowym roku! ;)
    Ja niestety się nie lenie, dzisiaj w szkole byłam, ale tylko na 4 lekcje. :) Sprawdzian ze "Zbrodni i kary" pisałam. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam też już "Krrisha 3". Całkiem dobry, ale bez wielkiego szału. Świetna grafika :) i miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń