5 lipca 2013

Dalej w grze !!

może troszkę nie na temat, ale muszę się z kimś tym podzielić :D
Polacy dalej w grze!!! Oglądając mecz z USA po prostu nie mogłam uwierzyć w to co się działo, to po prostu coś niesamowitego! Jestem w szoku i nie wiem czy się szybko otrząsnę...
To, co się działo w dzisiejszym meczu, było przykładem tego, że siatkówka jest sportem nieprzewidywalnym  i tak naprawdę do końca nie wiemy, kto wygra.
Gratuluję chłopakom wiary w siebie i siły, zarówno fizycznej jak i psychicznej, bo to jest bardzo ważne. Dalej mamy szansę na wyjście z grupy i zarówno ja, jak i każdy prawdziwy kibic siatkówki, wierzymy, że jeszcze pojedziemy do Argentyny na finał.
BRAWO CHŁOPAKI !!! KOCHAM WAS I NIGDY NIE PRZESTANĘ W WAS WIERZYĆ !!!
Kto wygra mecz? POLSKA! Kto? POLSKA! Kto? POLSKA, POLSKA, POLSKA!!!!!


(źródło: grafika google)

3 komentarze:

  1. Musisz być prze szczęśliwa :D Ja za bardzo nie interesuje się żadnymi zawodami, ale mam koleżankę, która też jest zapaloną kibicką. Jak nasi grają to i pół Polski przejedzie, ważne aby kibicować.

    Fajnie, że im się udało. I mam nadzieję, że wyjdą z grupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczęśliwa i to bardzo ;) A dzisiaj jeszcze powtórka z rozrywki :D Uwielbiam siatkówkę, ale wolę kibicować przed telewizorem, chociaż raz na jakiś czasu lubię pojechać i na żywo obejrzeć ;)

      Usuń
  2. Też jestem kibicem siatkówki. Uwielbiam siatkówkę i kiedy oglądam z całą rodziną mecz, to zawsze ja najgłośniej kibicuję i przeżywam.
    Ostatniego meczu z USA nie oglądałam całego, ale ostatni set tak. I również byłam pod wrażeniem naszych chłopaków, że wygrali. Jednakże ja w nich wierzyłam, że wygrają i wygrali. ;) Dzisiaj też wygrają! ;) Dzisiejszy mecz będę już oglądać cały, więc będę im mocno kibicować! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń