9 listopada 2012

Coś starszego (06)









































5 komentarzy:

  1. Muszę Ci powiedzieć, że bardzo się rozwinęłaś graficzne. Za pewne sama też to zauważasz. Nie chcę Cię obrazić, czy coś, bo ja mam podobnie jak ty, jak patrzę na moje starsze prace zastanawiam się czy to aby ja je robiłam. Kilka z tych prac, które umieściłaś są naprawdę fajne. ;)
    Co do pozostałych widać, że robisz coraz lepsze prace, bardziej "okiem grafika". I pamiętaj, nie chcę Cię obrazić, bo nie piszę, że prace te są brzydkie czy coś tam. Nie, ja chcę Ci przez to powiedzieć, że się rozwijasz, a to dobrze. Idziesz w dobrym kierunku. :)
    Mam pytanie? Czy wiążesz swoją przyszłość z grafiką? Bo nawet nie wiem szczerze powiedziawszy w jakim wieku jesteś i do jakiej szkoły/uczelni uczęszczasz. ;)

    Pozdrawiam!

    PS. Mam nadzieję, że nie zrozumiałaś mojego komentarza źle. Nie miałam nic złego i obrażającego Ciebie na myśli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że nie zrozumiałam Cię źle, i szczerze mówiąc cieszę się, że ktoś uważa że się rozwijam i mówi/pisze to co myśli. ;)jak patrze na starsze prace m.in. te które są w tej notce to zastanawiam się czy to ja...

      niestety poszłam na kierunek technik ekonomista, co nie wiąże się z grafiką, a szkoda, jednak grafika to moje hobby i chętnie będę to kontynuować, więc moja przyszłość nie jest związane z grafiką ale nie zamierzam przestać jej tworzyć. ;)

      Usuń
  2. Świetne prace. Kilka z nich znam i tak mi się wryły w pamięć, że chyba zapamiętam je na bardzo długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suraj hua maddham, chaand jalne laga
    Aasmaan yeh haai kyoon pighalne laga - odrazu mi się nasunęła ta piosenka na myśl widząc pierwsze prace :D
    Świetnie, że przypominasz o wcześniejszych pracach :D

    OdpowiedzUsuń