20 września 2017

Mirchi

Kilka ostatnich dni nie byłam aktywna na blogu, ale powracam ze sporą dawką gifów. 😊 
Każdy Bollymaniak ma taki czas, że chętnie sięga po produkcje z innych regionów Indii. Sama ostatnio tak mam, głównie nadrabiam filmy telugu. Dostarczają rozrywki w czystej postaci. Po Bahubali stałam się wierną fanką Prabhasa, więc trzeba było zacząć nadrabiać jego filmografię. Trafiło m.in. na wspomnianej w dzisiejszym poście, produkcji Mirchi, gdzie u boku Prabhasa występują Anushka Shetty oraz Richa Gangopadhyay. Choć na początku miałam wrażenie, że film będzie typowym średniaczkiem, tak z każdą kolejną minutą coraz bardziej mi się podobał, czego efektem jest to, że nie mogę oderwać się od ścieżki dźwiękowej. 😂

Za zamówienie prac z filmu dziękuję ByLove. Miałam w planach zrobić post o jednym z utworów, a tymczasem zostałam poproszona o zrobienie prac z całego filmu, co uczyniłam bardzo chętnie. Miło było przypomnieć sobie film 😊











6 komentarzy:

  1. Cudowne gify *-* Prabhas na niektórych jest do schrupania ^^
    Ostatnio też mam fazę na tego aktora i nadrabiam jego filmografię. Zdecydowanie ma coś w sobie ;)
    Film bardzo mi się podobał, chociaż podobnie jak Ty do połowy myślałam że będzie mocno średni. Ogólnie zauważyłam że w telugu lubią spektakularne zwroty akcji przed intermission :D
    Dzięki za spełnienie mojej prośby i z pewnością gify wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On w całym filmie taki jest :D
      Też zauważyłam, że przed przerwą robią zaskakujące chwyty. Ale ostatnio podpatrzyłam pewien schemat: pierwsza połowa teraźniejszość, w drugiej coś z przeszłości no i oczywiście dwie bohaterki :D Albo wolno kojarzę i zawsze tak było, albo to dlatego, że częściej niż kiedyś oglądam telugu.

      Usuń
  2. Ooooo Prabhas! Jak ja swego czasu lubiłam tego pana! Muszę sobie coś z nim obejrzeć. ;D
    Super gify! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ja wcześniej podchodziłam do niego neutralnie, a teraz jestem ogromną fanką :D

      Usuń
  3. W najbliższym czasie sięgnę po produkcję. Soundtrack i gify są świetne! <3

    OdpowiedzUsuń